10 rad jak trvale zhubnout

Hubnutí není o zázračných tabletách. Je potřeba trvale změnit jídelníček a stravovací návyky. A samozřejmě zařadit nějakou pohybovou aktivitu. Netýrejte se 5x týdně v posilovně ale najděte si něco co vás bude bavit. Mnoho lidí se jen vymlouvá že nemá čas si připravovat jídlo jen pro sebe a chodit cvičit. Ale to jsou jen výmluvy. Zhubnout a to napořád dokáže opravdu každý. A věřte tomu nebo ne je to prostě tak. Držte se následujících deseti rad a výsledky přijdou.

  1. Pijte. Pitný režim je základ. Bez toho nebudou všechny procesy v těle fungovat správně. Vypijete každý alespoň 2 litry vody. Pochopitelně neslazené vody. Můžete střídat s neslazenou minerálkou. Kávu černou neslazenou. Čaj pijte také neslazený. Kávu a čaj si do celkového denního příjmu nepočítejte. Až zhubnete první kila můžete se odměnit jakoukoliv kávou nebo slazeným nápojem.
  2. Nejezte tučné sýry a sýry jakou je hermelín a podobně. Opět jednou za čas až budete mít výsledky můžete porušit.
  3. Zcela vyřaďte uzeniny a paštiky.
  4. Omezte bílé pečivo a nahrazujte ho cereálním.
  5. Sladkosti a všechny vaše oblíbené pochoutky jen za odměnu když jde vaše váha dolů.
  6. Nedávejte si velké porce. Nepřejídejte se a zároveň nemějte stále hlad. Rovnováhu si musí najít každý sám. Nejezte pozdě večer. Na jídlo si pokaždé udělejte čas a jezte v klidu.
  7. Važte se jen jednou týdně. Nestoupejte na váhu častěji! Možná vám to přijde jako zbytečnost ale dodržujte to. Svou váhu si zapisujte.
  8. Hýbejte se. Pokud jste doposud žádný pohyb neměli začněte procházkami a postupně můžete přejít třeba na jízdu na kole. Hlavně to ze začátku nepřehánějte s pocitem že všechno zameškané doženete během jednoho měsíce.
  9. Nehubněte příliš rychle. Pokud budete rychle shazovat přidejte si jídlo nebo uberte pohyb.
  10. Myslete pozitivně a nikým a ničím se nenechte odradit. Asi nejdůležitější bod. Vaše mysl dokáže strašně moc. Nevynechávejte cvičení když se vám zrovna nechce. Vytrvejte a výsledky se dostaví bez jojo efektu.

Záměrně není uveden žádný konkrétní jídelníček ani hodina po které už večer nejíst. Každý jsme individualita a každý máme jiný režim během dne. Nalezněte si svůj systém. Nenechte se zlákat na vidinu snadného zhubnutí pomocí tablet nebo zaručených diet. Ani kalorické tabulky nemusíte sledovat. Každý začátek je těžký. Berte to jako další životní výzvu a budete na sebe pyšní.

Napište nám do komentářů jestli vám těchto 10 rad pomohlo nebo jak hubnete vy.

Sdílet na: FacebookTwitterGoogle+

Názory na článek

  1. Iveta odpovídá:

    Pěkný návod. Před časem jsem se držela podobných rad a zhubnout se mi opravdu povedlo.

  2. Milada odpovídá:

    Opravdu bude tohle ke zhubnutí stačit?

  3. Iveta odpovídá:

    Milado já si myslím že ty rady v článku jsou dobré. Důležité je začít a nenechat se odradit.

  4. Monika odpovídá:

    Já vyzkoušela hodně diet a u všech se vždy dostavil jojo efekt. Chce to prostě změnit jídelníček a hýbat se. Já jím skoro. Vyhýbám se uzeninám a podobným věcem. To ale neznamená že bych si je nikdy nedala. Když mám dobrou váhu tak si dám klidně to na co mám zrovna chutě.

  5. Lenka odpovídá:

    Já každou dietu vydržím držet maximálně 3 dny. Bohužel.

  6. Daniela odpovídá:

    Já se strašně bojím vánoc že zase přiberu.

  7. Renata odpovídá:

    Já jsem přez zimu taky strašně přibrala. Navíc ještě marodím, ale jak se toho zbavím začnu hned chodit běhat. Počasí na to už celkem ujde.

Přidat vlastní názor