Incentivní turistika

Incentivní turistika je v podstatě motivační nástroj nejen pro zaměstnance, ale také pro všechny obchodní partnery a zákazníky. Incentivní turistika se těší stále větší oblibě a využívají nejrůznější organizace. Díky této motivační formě dochází v podniku k vyššímu pracovnímu výkonu, ale rovněž se upevňuje a zvyšuje loajalita zaměstnanců a klientů. V konečném důsledku dosahuje samotný podnik daleko lepších hospodářských výsledků. Nejčastěji se pod tím to názvem skrývají různé zajímavé programy, jako jsou např. zážitkové, zábavné a neopakovatelné akce, sportovní aktivity, poznávací zájezdy atd.

Sdílet na: FacebookTwitterGoogle+

Názory na článek

  1. Nela odpovídá:

    Moc to nechápu. Můžete mi to někdo vysvětlit. To jako že dostanu odměnu jako vzorný pracovník ve formě zájezdu k moři?

  2. Petr odpovídá:

    Podle toho co se tady píše tak asi jo.

Přidat vlastní názor