Převod čísla k Bleskmobil

Nedávno jsem dostal za úkol převést jedno telefonní číslo k novému mobilnímu operátorovi Bleskmobil. Chci Vám popsat svou vlastní zkušenost s převodem čísla od T-mobile. Ještě uvedu že šlo o převod předplacené karty Twist karty jestli se to tak ještě jmenuje.

První co musíte udělat je koupit si sim kartu Bleskmobilu. Bez problémů ji koupíte v každé trafice. Stojí 150 Kč a je na ní kredit 150 Kč. Karty mají předvolbu 702. Kartu vložte do telefonu a počkejte na přihlášení do sítě. Poté se z karty dá ihned volat.

V dalším kroku se musíte na internetu přihlásit do samoobsluhy. Adresu stránek naleznete na přebalu sim karty kde vyplníte telefonní číslo Bleskmobil karty. Pak Vám smskou přijde heslo pod kterým se přihlásíte. Po přihlášen pro jistotu zkontrolujte jaké služby máte aktivní. Zejména internet v mobilu. co nechcete využívat zrušte. Pak přejděte na záložku převod čísla kde vyplníte své současné číslo které chcete přenést a potvrdíte. Zobrazí se Vám datum jak zhruba dlouho bude celá operace trvat a na mobil přijde potvrzující sms.

Převod můžete vyřídit i na zákaznické lince na čísle 267267061. Volání na linku ale není zdarma nýbrž za poplatek 20 Kč.

Nyní musíte počkat do příchodu další sms s objednávkovým číslem (jedenáctimístné). V mém případě to trvalo týden. Až zpráva přijde zavoláte současnému operátorovi což byl v mém případě T-mobile. Na jejich zákaznickou linku jsem volal poprvé a byl to docela zážitek. Hláška „pro okamžité spojení s operátorem za poplatek 19 Kč stiskněte 1″ mě fakt dostala. Ale zpět. První slečna nejdříve chtěla vše vyřídit a nechala si nadiktovat objednávkové číslo. Pak najednou že mě musí předat někomu jinému a přepojila mě (dám vás na chvilku do hudby) dál s tím že bude o mém požadavku kolegyni informovat. Ta samozřejmě nic nevěděla a musel jsem jí svůj požadavek i objednávkové číslo znovu sdělit. Nicméně vše vyřídila.

Čekal jsem ze strany T-mobile přesvědčování abych u nich zůstal ale nestalo se tak. Na zákaznické lince se ani nikdo nezeptal proč odcházím ke konkurenci. Slečna mi jen na můj dotaz jak dlouho bude převod ještě trvat sdělila že zhruba 2 týdny. Přišlo mi to jako dlouhá doba a tak jsem obětoval 20 Kč a pro jistotu zavolal na linku Bleskmobilu kde mi to bylo potvrzeno. Operátor pro jistotu ještě zkontroloval zda bylo číslo k převodu zadáno.

Po tomto kroku již nemusíte dělat nic. Jen čekat na samotný převod. Den předem přijde sms že následující den bude číslo přeneseno. Až k tomu skutečně dojde poznáte tak že  u původního čísla spadne signál na nulu. Ideální je když máte dva telefony a v každém jednu sim kartu.

Hurá jste u Bleskmobil teda vlastně u O2 :) Budu rád když své zkušenosti napíšete pod článek.

Shrnutí postupu

  1. Koupit simku Bleskmobil.
  2. Zadat převod v samoobsluze nebo zákaznické lince.
  3. Počkat na příchod sms s objednávkovým číslem.
  4. Požádat o převod u původního operátora.
  5. Vyčkat na samotný přenos čísla.

Sdílet na: FacebookTwitterGoogle+

Názory na článek

  1. Toska odpovídá:

    Myslel jsem si že k nim číslo předělat nejde. Blbý je že to je O2. Tam se mi nechce.

  2. Václavek odpovídá:

    Díky za návod. Něco takového jsem hledal.

  3. Ladka Kalašová odpovídá:

    Ráda bych se s ostatními podělila o zkušenost se změnou operátora:

    převáděla jsem své číslo od Vodafone (kde jsem měla měsíční paušál) k Bleskmobil. Požadované datum převodu jsem v žádosti uvedla. Přesto ho kdosi stále odkládal, až nakonec datum převodu někdo stanovil PŘESNĚ na den v měsíci, kdy mi Vodafone vystavuje fakturu. V tento den pak bylo číslo nakonec skutečně převedeno. Výsledkem bylo, že mi Vodafone za tento jediný den (kdy jsem pouze odeslala 5 SMS a měla Internet na den za 20,-) vystavil fakturu na více jak 400 Kč. (Protože mi vesele připočítali tarif za celý další měsíc.) Jde tedy o více jak desetinásobek reálné ceny.

    Je proti tomuto neserióznímu jednání nějaká obrana? Má více lidí podobnou zkušenost?

    I když částku zřejmě budu muset zaplatit (Vodafone to ve smlouvách jistě má nějak podchycené), nechci to nechat být. Vadí mi, jak jsou dnes obyčejní lidé směle oškubáváni na každém kroku.

    Přeji všem hezký den, podvodníkům navzdory :-)

  4. Václav odpovídá:

    Jakou máte zkušenost vy co s nima voláte? Všechno funguje?

  5. Ladislav Matras odpovídá:

    Mám přesně tu samou zkušenost jako paní L.Kalašová.
    Převádím číslo od Vodafone k Bleskmobil, který v nabídce tvrdí, že je to snadné. 3.7. v noci jsem zadal požadavek, byl mi nabídnut termín 9.7., tak jsem ho potvrdil. 4.7. mi přišlo potvrzení o zaslání kódu PAC,který jsem měl nechat ověřit u stávajícího operátora/Vodafone/. Šel jsem přímo na pobočku,abych to urychlil, ale slečna pravila, že oni tam nic nemají, ani odpoledne tam nic nebylo. Tak jsem si u operátorky Bleskmobil za poplatek 20,-Kč stěžoval, ale ona mi pravila, že to u stávajícího operátora bude až po 24 hodinách. Ovšem v sms zprávě žádná taková informace nebyla!!!
    Pak přišly 3 volné dny/5.-7.7./ Dopoledne 8.7. jsem byl znovu na pobočce a světe div se, opět neúspěšně. To mě již poněkud popudilo, volal jsem/opět za poplatek/ operátorce Bleskmobil, opět bez úspěchu. Požadoval jsem na ně nějaký mailový kontakt, ale marně. Prý ten přenos pro ně provádí nějaká firma, abych si stěžoval u nich. Ale to snad je věcí Bleskmobilu a ne zákazníka!!!
    Nakonec po telefonické urgenci u Vodafone mi 8.7. v poledne přišlo od Bleskmobil potvrzení o úspěšné autorizaci a abych vyčkal, že mě budou do 3 pracovních dnů informovat o dalším postupu.
    V objednávce jsem měl slíbeno, že převod bude proveden 9.7. !!!!!/ to datum mi tam blikalo jako 1. možné, tak jsem si ho vybral/
    11.7. ve 13 hod. mi přišel mail, že předpokládané datum nebude možné dodržet a že přenos bude proveden k 17.7.!!
    Hádejte, kdy mám konec zúčtovacího období? 15.7., takže mi naběhne na 2 dny nový tarif, bohudíky jen 120,-Kč. To u pí Kalašové to bylo 400,-Kč
    Docela by mě zajímalo, jestli jsme takto dopadli jen my dva.. Ale co kdyby nás bylo trochu víc. Připadá mi to, že operátoři to s námi hrají stylem: „já na bráchu, brácha na mě.

  6. Petra odpovídá:

    Když si přenesu číslo od Tmobilu k Blesku, zůstane mi kredit co jsem měla na původním Blesk čísle a bude na tom přeneseném, nebo jak to je?

  7. Martin odpovídá:

    Kredit vám propadne.

  8. Petra odpovídá:

    ja ale myslim kredit na SIM blesku na kterou mi prevedou cislo

  9. Petra odpovídá:

    nebo snad prijdu jak o kredit u Tmobilu tak u blesku a budu mit prenesene cislo s kreditem 0?

  10. Petr H. odpovídá:

    Vážená paní Kalašová,

    je to k vzteku, ale dokud se tady neobjeví opravdu SKUTEČNÁ KONKURENCE (a ta se hned tak neobjeví – jsme v Čechách – mluví se o tom už asi 6 let, 2 roky se o tom „jedná“ a počítám tak další 2 roky ještě „jednat“ bude), TAK SE OBÁVÁM, ŽE TO TAK BUDETE PROSTĚ MUSET NECHAT BÝT, A MY VŠICHNI OSTATNÍ S VÁMI. Prostě si necháváme vylévat na hlavu kýbly s…ček. Ale skutečná obrana v Čechách prostě proti tomu není. Volná ruka trhu a kapitalismus po česku .. :(

    Právě nyní řeším převod čísla k BleskMobilu od Vodafonu /naštěstí z předplacené karty/. Samozřejmě, že to NEFUNGUJE. BleskMobil z nějakého důvodu už 6-tý den ještě nedoručil Vodafonu PAC kod přenosu /tedy alespoň to tvrdí na Vodafonu/. A nemáte šanci získat pravdivou informaci.

    Mám ale jeden tip – ten kdo nechce těm zku…nejm modrejm šmejdům z BleskMobilu /-je to Telefonica/ dávat 20Kč za hovor na jediné místo, kde si můžete podat nějakou reklamaci, pak zavolejte z jiného telefonu než BleskMobil. Cena je pak stejná jako za normální hovor. Takže pokud má váš kolega např. volný tarif – budete mít ten hovor zadarmo ..

    Petr

  11. Jana D. odpovídá:

    Haha, lidi, tak to já mám jinou zkušenost :) . Jsem 13 let u O2. Rodiče si pořídili Blesk a říkali, jak je to fajn, že teda ať si to taky dám. Šla jsem tady v Příbrami do Kauflandu, kde má O2 prodejnu, že se tedy budu informovat u nějakého zaměstnance a nebudu volat na kdejaké linky.
    Haha, a tam byl týpek – mladík – ale dělá tam roky! A ten mi tvrdil, že číslo převést NEJDE!
    Já na to „Jak to? Dyk je to jiný operátor, ne?“ – dělala jsem blbou, že to je O2 jsem věděla.
    On: „No, je to jiný operátor, ale využívá naši síť. Musíte si zavolat přímo na linku Blesk mobilu a oni vám to převedou. Ale to víte, to je jen virtuální operátor a já nevím, jestli to půjde.“
    Tak asi půjdu k Čezu a vyseru se na celé O2 -:))).
    Vtip je v tom, že si kupuji kredit, o žádný paušál by mě nepřipravili. Prostě bych počkala, až kredit vyčerpám a převedla to.
    Také nevím, co je na tom v rámci jednoho operátora převádět čísla. Když ztratíte mobil a chcete své staré číslo na nové simce, tak to jde. Proč tohle nejde, je mi záhadou.

  12. Vitan odpovídá:

    Takze moje pritelkyne dopadla uplne presne, jak je psano nahore, musela zaplati fakturu na dalsi mesic u vodafone, protoze prevod cisel byl takze zdrzovan, jsou to zlodeji, na pobockach se neda nic vyridit a kdyz jsem se ji zeptal zda ma nejakou nabidku za cenu volani 2.5 do vsech tak se jen pousmala, tak jsem pritelkyni vse takto zaridil, akorat musela jeste zaplatit na dalsi mesic fakturu, bohuzel.

    Ted mam zase problem s operatorem mobil.cz – chyba je u operatora bleskmobil, protoze kdyz me od nich nekdo vola, tak moje cislo neexistuje, bohuzel jdu si koupit jinou sim a uz chci neco normalniho a kvalitniho

  13. Ondřej odpovídá:

    Dobrý den,

    nedávno jsem se vrátil z pracovní stáže v Irsku a jelikož jsem tam byl dlouhou dobu a situace na mobilním trhu se konečně trochu zlepšila, tak plánuji přechod k některému z „virtuálních“ operátorů. Jelikož jen stále čtu, co vše musím udělat pro převod čísla, rozhodl jsem se, že se podělím o zkušenosti z Irska.

    Zde jsem zakoupil SIM za 10€ (Lyca) s kreditem 10€. Ten jsem celý provolal asi za týden, když jsem sháněl bydlení.
    Poté mě zaujala nabídka místního „Three“, který nabízel, že mi zaplatí, když k nim přejdu od jiného operátora.
    Zadarmo jsem si mohl vybrat SIM kartu a číslo bylo převedeno za !!! 2 hodiny !!! bez jakéhokoli vyplňování. Poté jsem si dobyl 20€, ke kterým jsem v rámci převodu získal dalších 20€ zdarma.
    Nevím, zda se to již praktikuje i v ČR, ale v Irsku se za dobití předplacenky dostávají volné minuty, SMS a data. Za 20 € to bylo 300 + 300 + 0,5 GB na 1 měsíc. Kredit samozřejmě zůstává. Výhodou bylo, že za peníze navíc jsem si v jeden den koupil internet na další 4 měsíce (4 x 0,5 GB). Vše v jeden den, protože měsíční balíčky se sami zařadili do fronty.

    Tedy pod reklamou typu „mobilní revoluce“ jsem ji v ČR čekat neměl :D

    PS: S těmi praktikami VF a dalších, bych uvažoval nad hromadnou žalobou. Jestli dostanete určité datum, které natahují do prvního dne splatnosti paušálu, tak dle nového zákoníku by s tím jistě šlo něco právnicky udělat.

  14. David Hamšík odpovídá:

    VODAFONE – zloději… je to strašný, jsem u nich s manželkou ještě od doby Oskara (ten byl fajn) a oni jen koukaj jan nás oškubat. Lžou, na zákaznické lince nikdo kloudně neporadí, každý tvrdí něco jiného.. Jdu od nich pryč i když to potrvá ještě měsíc

Přidat vlastní názor